woensdag 28 maart 2012

tjielp tjielp said the bird

Volg mijn blog met bloglovin
Ik laat bijna nooit sieraden zien die ik koop en de reden daarvoor is ik koop bijna nooit sieraden! Bijna al de sieraden die ik heb ik gekregen van van vader of van mijn vriend. Maar laatst heb ik weer leuk sieraden gekocht, ik heb namelijk twee ringen gekocht. Ik vind meestal goud een beetje goedkoop ogen maar deze vogeltjes zijn toch wel erguh leuk^-^
Ze komen van de H&M en waren 4,95 dat is dus bijna geen geld. Ik heb maatje M en die zaten perfect en ik heb zelf best dunne vingers.

Ze  zijn twee aparte ringen maar je
kan ze samen dragen. Ik vind ze samen leuker
dan alleen maar dat kan jezelf beslissen natuurlijk.
Ik vind ze samen onwijs mooi en ik draag ze zo
dat gouden vogel naar rechts is dat de zilveren
naar links staat. 

Ik vind ze leuk maar ik hou ook echt van aparte sieraden.
En vind daarom deze gouden ring niet zo trassy^-^

wat vind jij?
liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden