zondag 4 maart 2012

Catrice eyelinerpen

Volg mijn blog met bloglovin
Ik zie de laatste tijd op blogs steeds vaker de eyelinerpen voor bijkomen en op misslipgloss zag ik de eyelinerpen van maybelline maar ik wou eerst een goedkopere proberen. Want in een heel ver verleden
heb ik het al een keer geprobeerd maar toen was dat echt niks. Maar misschien dat ze zijn verbeterd en dat
ik er dan beter mee overweg kan;)

Ik vind de verpakking mooi en stijl hebben. Je ziet er niet vanaf dat het een budget eyelinerpen is
en dat vind ik een goed ding.
Het is echt een viltstiftenpen. En hij heeft een
een goede punt waar je best een mooi lijntje mee kan zetten;)
Je kan er een mooie dikke en dunnen lijntje meezetten.
En hij is echt goed waterproof want ik moet echt mijn
best doen om het van me hand af te halen;)
Maar om echt te laten hoe mooi en goed deze eyelinerpen
werkte. Laat ik hem zien een look waar ik hem in heb gebruikt.
Ik vind hem heel goed en fijn werken. En ik weet natuurlijk
niet of elke eyelinerpen fijn werkt. Maar me mening is wel een beetje
bijgesteld erover;)  Hij kost 3,99 dacht ik en dat is natuurlijk
bijna niks voor een mooie eyeliner;)

hebben jullie hem al keer gebruikt?
en vonden jullie hem fijn?

tot snel
Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden