zondag 11 maart 2012

OOTD:I bring something red with me

Volg mijn blog met bloglovin
Ik ben gisteren sinds lange tijd weer uit geweest! Gewoon lekker cocktails drinken en beetje bijpraten met mijn boyfriend en een vriend van mij! Het was echt onwijs gezellig en lekker(ik hou echt van cocktails en zo'n Occasion vraagt erom mijzelf een beetje op te doffen! And so i did en ik doe dat niet vaak omdat ik mij eigenlijk 
jurkjes en rokje niet zo heel fijn voel. Maar als ik uitga dan ga ik echt uit en dat hoort beetje sexy kleden daarbij;)
Ik heb een groen/geel/wit topje aan(ooit gekocht in Londen) en ik heb daar een Only zwart jasje overheen.
En een zwarte panty aan met een Cool Cat rokje en rode schoenen van Schoenenreus(komt nog artikel over)


Ik ben btw helemaal blij met mijn rode schoentjes.
Heb ze net nieuw gekocht^-^ En als ik foto's
nu bekijk heb ik wel inkijk:(

Ik heb mijn make-up aangepast aan mijn kleding en ik weet dat
officieel not done is! Maar ik geef daar eigenlijk niet zoveel om en het leek weleens leuk.
Ik heb voor oogschaduw de oranje oogschaduw uit
het inglot palletje en zwarte glitter oogschaduw van Maybelline
en flipside van Urban Decay.Ik heb mijn wenkbrauwen licht bij getekend en mijn
huid een beetje mooi gemaakt BBcream van SKIN 79.

Dit was mijn totale look van die avond;) Ik heb mousse
in mijn haren gedaan en het op zijn kop gefohned. Het 
dat werkt het beste als je al slag in je haar hebt van
nature. En ik heb Kiss Kiss Hibiskiss op gedaan en
die is wel lekker fel perfect voor avondje uit;) 

Het was een perfect avondje uit en alles bleef heel de avond
goed zitten. En heb de avond afgesloten met een lekkere
fastfood bij de Mac Donalds;) Mijn tip is wel
als je uitgaat en je doet foundation op gebruik een goede
primer zodat het de hele avond goed op zijn plek blijft. En gebruik
een fixingspray!

fijne dag nog!
liefs Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden