zaterdag 10 maart 2012

Mijn wishlist#

Volg mijn blog met bloglovin

Zoals veel beauty liefhebbers heb ik ook een wishlist omdat ik simpelweg gewoon niet alles kan betalen;) Maar aangezien mijn verjaardag nog lang niet en ik ook nog geen baantje heb gevonden is het nu gewoon sparen en kwijlen;) En ik heb in die zin gewoon onwijs dure smaak en is dat nu niet verantwoord om te gaan kopen en heb ik al veel mooie dingen om te gaan gebruiken;) Maar toch mijn wishlist op dit moment!
Van de Vera Neumann collectie( limited edition ) een facepowder Sunday afternoon
Is het geen plaatje? gewoon het patroontje en kleuren daarom wil hem al;) alleen is die wel 24 pietermannen en dat heb ik op dit moment niet voor een facepowder:-(

En van de shop&cook collectie van Mac het oogschaduw palletje
colours added;) Het heeft zo'n mooie gele kleur en die vind bijna nergens
en deze kost 38 euro;) en ook dit is weer een limited edition dus veel
tijd met wachten heb ik niet!
En de meeste vrouwelijke en klassieke geur die ik ooit heb gesnuffeld;) Ik heb hem
al zo vaak geroken maar steeds houdt de prijs mij tegen. Ik heb het dan natuurlijk over
Love,Chloe. De normale prijs is 56,00 euro en nu in de sale is die 50,40 en dat
is nog steeds onwijs veel geld;)
Maar gelukkig maar ik dromen dat ik al die producten hebt. En natuurlijk zou ook
nog wel een Inglot paletje willen maar op dit moment zijn dit de 3 dingen waar ik echt van droom;)
Ik word gewoon blij als ik ernaar kijk maar ook een beetje sad omdat ik
weet dat ik waarschijnelijk niet kan kopen;)

Hebben jullie nog dingen op jullie wishlist staan?

tot snel
Hannah




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden