vrijdag 23 maart 2012

Seasons of extremes: colour nail polish it's two bright

Volg mijn blog met bloglovin
Vandaag weer een lakje van seasons of extremes maar nu een dubbellakje! Ik moet toegeven ik heb de laatste tijd veel lakjes laten zien en ik ben normaal niet zo van nagellak maar deze maand was er gewoon veel mooie lakjes. Dusja ik ga het nu wel ietsje minderen(A) maargoed ik heb een dubbel lakje gekocht en ik ben erg verrast moet ik heerlijk toegeven. In het flesje zit een blauwe lak en gele glitter op het eerste oogpunt.
Maar het is mooi helderblauw lakje met niet alleen gele glitters maar ook roze. In het licht schittert die echt prachtig. En de reden dat ik zo verrast ben is omdat ik eigenlijk niet zo van blauw hou maar dit wel een
erg mooi kleur. Ik vind de gele glitters in lak minder goed uitkomen dan de roze glitters maar dat zijn details;)

Sorry voor de weinig foto's maar het was al donker
en al mijn foto's zijn mislukt:(

wat vinden jullie ervan?
liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden