donderdag 15 maart 2012

Lush: Lemony flutter

Volg mijn blog met bloglovin

Can i tell you that is product is worth every penny;)
Lemony flutter van Lush is echt een onwijs goed product, en wat voor product is het dan? Het is een nagelriemolie in harde vorm. Je neemt wat van uit het potje en je smeert het op je nagelriemen en omdat het wrijft over je nagelriemen word het een olie die snel intrekt en je nagelriemen onwijs zacht en mooi maakt;)
Maar that's not all, je kan het ook voor je ellebogen gebruiken of als je droge voeten hebt;)
Weet waar ik het ook vaak voor gebruik? Voor als ik een voetmassage geef aan mijn vriend inplaats van massageolie en dit werkt zoveel beter. En als je het goed doet misschien geeft je vriend jouw dan ook een voetmassage(*wink*) Je zou het ook als handcreme kunnen gebruiken maar dan moet toch best nog wat product uit het potje halen;)
Lees verder als je wilt zien hoe ik Lemony flutter gebruik op mijn nagelriemen en hoe het goedje eruit ziet!
Ik vind het design van Lemony flutter mooi en stijlvol overkomen. En er zit een etiket op met onwijs veel informatie en ik vind dat zelf onzettend handig.

Als je het zo ziet is het een soort geel/witte boter. En dat
is eigenlijk ook maar als het aanbrengt en je wrijft het
erin word het een olie.

Ik pak eerst een stukje Lemony flutter op mijn vinger.
En dan doe steeds een klein beetje op elke nagelriem;)
En dan wrijf ik het in mijn nagelriemen zodat
elke nagelriem genoeg olie heeft. En soms duw ik dan mijn nagelriemen
dan terug. En dan ziet het zo lekker verzorgt eruit en sorry voor mijn
nagels maar toen waren mijn acryl nagel half verwijderd;)
Dit hoe ik het gebruik voor mijn nagelriemen en ik dit
elke keer als ik mijn nagels lak omdat mijn nagelriemen wel 
iets lekkers kunnen gebruiken;)

hoe gebruik jij Lemony flutter of heb je het nog nooit gebruikt?
liefs Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden