vrijdag 9 maart 2012

review:Essence get big lashes volume curl mascara

Volg mijn blog met bloglovin
En dan is het alweer vrijdag, ik vind zelf altijd dat de ene keer de week ontzettend snel gaat en de andere ontzettend langzaam;) Want over iets minder dan een maandje is het alweer pasen dus weer zijn weer hard op weg naar lente^-^. Maargoed net als elke beauty blogger ben ik altijd op zoek naar DE perfecte mascara en toch kom je vaak van de koude kermis thuis. Ik heb ook vaak gemaakt dat een duur merk niet altijd betekend geweldige mascara. Dus vandaag review ik een budget mascara namelijk de Essence get big lashes, volume curl mascara, nou dat is een mond vol;) Hij kost namelijk maar 2,49 en dat is natuurlijk niks voor een mascara en ik hoor gemengde dingen over Essence mascara's dus ik wou het zelf eens proberen.

Laten we beginnen met wat zegt Essence over de mascara:
For maximum volume and perfectly curved lashes. 
Ophtalmologically tested.
Dat is best een mooie belofte en hopelijk maken ze die ook waar want dat zo geweldig zijn
want dan kan je stoppen met zoeken. Dus lees snel verder.

Het uiterlijk: Vind ik wel mooi, ik ben eigenlijk niet een fan van grijs maar het gebruik van grijs en
toch de gekleurde teksten. Ik vind het niet erg budget eruit zien en dat is grote pluspunt.
De borstel is wel echt onwijs groot en dat vind
ik persoonlijk aan de ene kant wel handig want
je kan dan elke haartje krijgen. Maar hij aan de andere
kant knoei je dan wel ieder;) 
De borstel pakt onwijs veel mascara op en hij brengt makkelijk aan. 
Kijk wel uit met het aanbrengen dat je niet teveel laagjes aanbrengt
want je krijgt snel spinnepoten.  Hij zorgt niet echt voor krul maar wel voor volume.
Maar foto's zeggen meer dan woorden;) Sorry voor mijn slechte wimpers.
Het is niet de perfecte mascara maar hij
doet wel zijn werk goed. Ik zal wel
blijven zoeken naar een goede mascara maar
zijn is pretty good;)
Hij is te koop bij het kruidvat.

gegroet Hannah



1 opmerking:

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden