donderdag 22 maart 2012

Look of the day: Am i a flowergirl

Volg mijn blog met bloglovin
Ik ging afgelopen zaterdag uiteten bij de japanner in alphen met mijn zus. Maar zaterdagmiddag was het zo lekker weer dat ik een bloemenjurkje aan gedaan heb. Omdat ik het toch nog een beetje koud vond heb wel een legging aangedaan;) Ik heb trouwens eens voor de verandering mijn make-up aangepast aan mijn jurkje. En eigenlijk is dat een grote No-go!
Ik heb een licht roze vest aan omdat ik s'avond door alphen ging lopen dus toen dacht dan doe ik een vestje aan en dan kan ik mijn zomerjas en niet mijn winterjas want die bedekt heel mijn jurkje:( Het jurkje en het vest komen bij de h&m vandaan en de legging komt bij de Hema vandaag;)
Ik heb lichtblauw en roze en lichtroze gebruikt omdat
de meeste voorkomende kleuren waren in het jurkje. En omdat
ik uitging heb ik een eyeliner-wing gemaakt.
De ketting die ik draag is een parfumflesje en die heb
ik bij de H&M vandaag.

Wat vinden jullie vinden jullie het passen?
Of moet je kleding nooit mixen met je make-up?
groetjes Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden