dinsdag 20 maart 2012

Essence Season of extremes: did someone say nude?

Volg mijn blog met bloglovin
Essence heeft weer een limited edition van alleen nagellak en vandaag laat ik jullie een van nagellakken zien!
Ik zag de lakken en moet ik eerlijk zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk was en ik zag een leuk paars lakje maar uiteindelijk ben ik voor mint blauwig/groen lakje gegaan. Ik vind het een heel mooi zomers lakje en vind het daarom ook goed passen bij de limited edition;) Ik vind de titel van het lakje trouwens niet passen bij het lakje want het is totaal niet nude en vind het daarom ook niet totaal passen! Maargoed nu de swatches!

Het is een mooie creme finish lakje en ik vind de kleur onwijs mooi. Het is lekker zomers en het lakt ook goed en je hebt maar 2 lagen nodig om te dekken! Sorry voor donkere foto's :(
Hij blijft zo'n 2/3 dagen zitten zonder topcoat op mijn nagels.
En dat is voor mijn nagels best goed want meestal heb ik al chips na 1 dag!

Ik ben ontzettend tevreden over het lakje en vind het geweldig voor de zomer.
Het geeft echt heerlijk zomers gevoel als ik dit lakje zie denk ik gelijk aan
groen gras en een mooie zon! Hij kost 1,79 en dat is niet veel
voor een nagellakje van 8 ml!

hebben jullie al iets van deze collectie?
groetjes Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden