zaterdag 24 maart 2012

Beautybox What's in it?

Volg mijn blog met bloglovin

Zoals vele weten dat er een grote optocht is van beautyboxen in nederland. Een box met fullsize en miniaturen
voor 12,50 per maand. Beautybox is ook zo'n box voor 12,50 per maand en je krijgt ook fullsize en miniaturen erbij. Je haalt je 12,50 er echt wel uit omdat ze meestal wat duurdere producten erin doen om uit te proberen. Dit is de eerste beautybox en ik heb hem vandaag binnen gekregen want je hebt ook de yours truly en de glossy box. Vandaag laat ik je zien wat er in de beautybox zit!
Het komt ook in mooie zwarte box en ik vind dat een chique gevoel geven.

Mooi is dat cadeau-papier alsof je 
een cadeau uitpakt.

Emergin C is een fullsize product. Het is een
multi-fruit cleaners zonder zeep en zonder je uit te drogen.
Klinkt als een interessant product.
Nog een fullsize product een Lookx volume mascara.
Hij lijkt mij wel fijn om uit te proberen.
Orofluido beauty elixir for your hair is een miniatuur.
Het zorgt voor opvallende zijdezacht,luchtig en glans.
Olie maakt mijn haar vaak vet dus hopelijk
deze niet.
Thalgo serum sos oxygene is ook miniatuur.
Hij heeft geen parabenen dus ik ben er benieuwd.
Aura by Swarovski is ook miniatuur maar wel
echt een pareltje om te zien. Meestal krijg je normale
testertjes maar deze is erg mooi.
Trind caring colour is een fullsize product. En onwijs
mooie blauwe lak.
Als er iets is waar je meer over wilt zien laat
het me dan weten in de comments?
Ik ben erg blij met deze box!

groetjes Hannah







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden