dinsdag 27 maart 2012

EOTD: Sometimes you need some colour!

Volg mijn blog met bloglovin
Eindelijk is het lente en kan je weer gek doen met kleuren. Ik doe het eigenlijk altijd maar in de lente heb je vaker zin om gek te gaan met kleuren! En zeker nu het ook lekker weer is in de lente wat je niet vaak meemaakt in nederland. Heb ik mijn Acid palette van Sleek er weer bij gepakt. En heb ik weer eens iets kleur rijks gemaakt. Ik vind het wel kleur rijk maar nog niet over de top en omdat mijn creativiteit laag is wou ik vragen of jullie misschien ideeën hebben voor over de top look? Alles mag en alles kan^-^ Maar goed nu naar de foto's
Ik ben mijn bewust van dat ik best veel blush op heb. Maar ik dacht laat ik eens gek doen en ik heb mijn beetje laten gaan.(oeps)

Ik heb de geel en de aqua glitter blauw en paarse
kleur uit het Acid palette gebruikt. Ik heb eyeliner van
essence gebruikt en mascara van essence. En de blush
is promogranate van Sleek. Ik heb ook
rode lipkleur van MNY gebruikt. En het kan teveel van het goede zijn
maar ik vind voor een keertje wel goed;)

Ik ben echt blij dat het weer lente is;) Het is gewoon
lekker weer en je kan lekker buiten zitten of op je balkon.
Ik heb door de lente ook meer zin om te fitnessen want
ik wil in de zomer wel goed uitzien natuurlijk;)

wat vinden jullie van mijn look? en ook zo blij omdat
het lente is?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden