zaterdag 3 maart 2012

Essence Nude glam review

Volg mijn blog met bloglovin
Zoals jullie misschien al weten heeft Essence haar assortiment veranderd en daardoor zijn er nieuwe
dingen in het assortiment gekomen. En een van die producten zijn Essence nude glam nailpolish dat
zijn nude-kleurige nagellakken. Er zijn zeven verschillende kleuren dus voor iedereen wat wils.
Ik zelf ben eigenlijk helemaal niet zo van nude en hou ook eigenlijk niet van die trend. Maar ik dacht
toch even kijkje te nemen in het schap en ik ben aangenaam verrast;) Ik heb 2 kleuren meegenomen die ik jullie vandaag ga laten zien;)


Cookie&Cream
Ik vind verpakking van Essence lakje altijd mooi. Want ze gewoon compact en laten gelijk de kleur zien alleen vind ik jammer dat de naam van het lakje op een sticker staat op de dop want vervaagd na een tijdje.


Ik vind het een erg mooi lakje. Het is niet precies een
nude kleurtje voor mij. Maar ik vind deze juist zo mooi
omdat het net niet mijn kleur is. Het heeft een creme-
finish en hij dekt goed in 2 laagjes. Hij kost maar 1.29
dus echt miskoop is het natuurlijk nooit.

Iced Strawberry Cream
En ook voor deze geld natuurlijk hetzelfde als de vorige.
Het is mooi verpakking.

De reden dat ik deze meenam is omdat dit een mooie kleur
is voor een french manicure. Want het ligt dicht bij je huidskleur
en het maakt mijn huid net ietsje bruiner eruit zien. Ik
vind erg mooi kleur en zoals ik al zei hij maakt mijn
huid net ietsje bruiner. Hij dekt in 2 a 3 laagjes en
is iets minder dekkend als Cookies&Cream.
Ik ben zeer te spreken over de nude glam nagellakken.
Ik ga zeker nog kijken of ik nog andere mooie zie. Want
de kwaliteit van deze is goed en ze lakken goed en niet
streperig;) En ze hebben mooi en leuk prijsje 1,29
voor 5 ml;)
hebben jullie ze al uitgeprobeerd?
zoja wat vonden jullie ervan?
Ps: Ik heb een facebookpagina;)
neem er snel kijkje op!

tot snel
Hannah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden