dinsdag 6 maart 2012

NOTD:The sun is gettin on to you!

Volg mijn blog met bloglovin
Vandaag was het hier in Tilburg onwijs lekker weer;) Want de zon scheen en er was weinig vind en de lucht zag heerlijk blauw. Dat is in deze tijd van het jaar echt onwijs heerlijk en ik dacht daar ga ik me op aanpassen. Omdat de nu echt aan het inkicken is dacht ik dat ik een zomers kleurtje op zou doen;) Omdat ik bij mijn vriend was en ik heb hier bijna alleen rustige kleuren liggen maar ik heb toch nog een zomers kleurtje kunnen vinden;)
Namelijk Roy's Red uit de Essence Whoom!Booom! collectie en het is een rood/rozige kleurtje. Ik vind het onwijs mooi kleurtje en ik word ontzettend vrolijk van dus het leek mij een perfecte combinatie;)

Ik vind het een mooie combinatie en ik word heel erg vrolijk van.
En krijg onwijs zin weer in de zomer;)
PS:heb je mijn facebook-pagina al geliked?
wel doen hoor! 
groetjes hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden