donderdag 8 maart 2012

fototutorial: When you go purple you never wanna go back

Volg mijn blog met bloglovin
Vandaag maar weer eens foto tutorial voor jullie;)
Ik ga jullie vandaag een paarse look laten zien die is gemaakt met inglot kleuren uit het palette;)
en een glitter donker paars van Too faced! Ik had een speciaal avondje met mijn vriend en mijn
vriend houdt van paarse ooglooks en toen dacht dan kan ik net zo goed een foto tutorial maken.
Dus als je wilt weten hoe ik hem heb gemaakt lees vooral door;)
Dit zijn de kleuren die ik uit het inglot palletje gebruikte maar je kan elke paarse oogschaduw gebruiken die er op lijkt en ik heb donkerpaars gebruikt van Too Faced maar je kan elke donkerpaars gebruiken;)



1:begin altijd met een oogschaduwbasis, ik heb hier jumbo eyeshadowpencil
op in Milk.
2:breng een lichte lilakleur aan op het gehele ooglid. Ik doe dit gewoon met
mijn vingers ik vind dit fijner dan met een kwast.
3:breng paars in je crease aan en blend dit goed. Doe het aanbrengen
en blenden net zolang als je denkt dat die mooi is;).
4: breng de donkerpaars alleen in het eind van je crease aan
en blend dit goed met de paars.
5:breng de paars aan in outer V en blend dit ook goed(klinkt best hetzelfde he)
6:Ik heb een winged eyeliner( zou je willen zien hoe ik die gemaakt hebt?) gemaakt maar je kan ook gewoon normale eyeliner aanbrengen of geen als je dat fijn vind.
7:En breng een likje mascara aan die jij fijn vind;)

En dan ben je eigenlijk alweer klaar;)
eigenlijk is dit een hele makkelijke tutorial en toch een mooie voor een speciale avond;)
of als je als mij bent gewoon voor overdag?

wat vinden jullie van paarse oogschaduw?
 liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden