zaterdag 31 maart 2012

OOTD:Let's spring begin!

Volg mijn blog met bloglovin
Ik weet op dit moment is het niet zo mooi meer en dat is natuurlijk ontzettend zonde:(
Maar afgelopen woensdag was het nog ontzettend mooi weer en toen is deze foto's gemaakt.
Want ik en mijn vriend zijn toen een ijsje wezen halen en in de stad hebben we toen lekker even in de zon gezeten.
Ik heb tijdje geleden een zonnebril gewonnen en hij heeft onwijze mooie glitters maar eigenlijk heeft deze zonnebril kleine glazen en dat vind meestal niet mooi maar deze keer stond goed bij de outfit!
Het is echt Bam in your face rood die broek maar ik hou echt van deze broek. Die ik ooit bij de pieces heb gekocht trouwens 3 dingen voor 5 euro!
Close-up van de zonnebril en mijn
bruin leren H&M jasje

Trouwens van dit shirt hou ik ook echt.
Ik hou wel van wat ruigere look! En daar
past deze perfuct bij^-^

Ik durfde nog niet echt naar buiten te gaan
in een korte broek of rok! Dus vond ik dit
goede alternatief!
Wat vinden jullie?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden