donderdag 2 februari 2012

OPI Muppets Collection Pepes Purple Passion

Gisteren nadat ik terug kwam van de schoonheidssalon dacht ik hmm ik kom toch langs de DA laat ik eens gaan kijken. En toen zag ik dat ze daar OPI hadden en toen zag ik dat ze Muppets Collection hadden en toen sloeg mijn hart al over. En daarna zag ik ook een aantal mooie glitterlakjes waar mijn hartje toch wel boem boem van gaat. Ik na een minuut of 10 van kwijlen en kijken bedacht ik me wooh het kost wel 13,95 en het is een dure maand geweest. Ik weer weglopen en tuurlijk weer terug gekomen en ik zat steeds te twijfelen zou ik het wel doen zou ik het niet doen. Want glitterlakjes had ik al zoveel, twijfel twijfel en toen viel mijn oog op Pepes Purple Rain en wat was die mooi. Want het is geen standaard lakje want de meeste rode glitter lakjes zijn licht rood of dat felrode maar nee deze was wijnrood. En ooh zo mooi en ik zag de swatch en ik was verkocht en voor ik het wist stond ik al voor kassa;) en ook ik ben gezwicht voor een muppet nagellakje. En hieronder zie je
het prachtje herself;)



Zoals jullie vele al weten misschien is dat OPI prachtige doppen heeft.
En al hun lakje zien er geweldig goed uit dus over het uiterlijk niks te klagen.
En als je het lakje ook zoal ziet hoe kun je niet verliefd worden. Prachtig rood
en je ziet simpele mooi shimmers al zitten^^
Met flits zie je shimmers onwijs goed en is ook wat licht roder. Maar kijk naar de glitter het is misschien
niet mega opvallend maar toch trekt het naar je in bepaalde manier.

En zonder flits zie je shimmers misschien ietsje minder maar zie je hoe mooi
donderrood hij eigenlijk is. 
Het lakje dekt in 2 laagjes en droogt vrij snel eigenlijk wat we
gewend zijn van OPI.

Ik vind dit lakje geweldig en ik vind de namen die OPI altijd verzint
ook echt leuk verzonnen. Als ik jouw was zou ik kijken
of dit lakje nog verkrijgbaar is?
tot snel
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden