dinsdag 14 februari 2012

happy valentine's day

Vandaag is valentijnsdag en eigenlijk vind ik dat je elke dag lief moet zijn
tegen degene van wie je houdt daarom hechte ik en vriend er niet zoveel waarde. Maar toch gaan we vanavond lekker eten en heb ik iets lekkers en iets moois voor hem gemaakt.
En omdat we toch lekker gaan eten dacht ik een leuke valentijnslook te doen die niet zo heel moeilijk is;)
Ik heb rode lippen gedaan omdat mijn vriend rode lippen onwijs mooi vind.
En hij vind normale nepwimpers ook onwijs gaaf staan.

Ik heb zilver/witte kleur op oogleden gedaan.
En in binnekant van oog en in mijn outer V
een licht roze kleur. En dat toen geblend 
totdat ik het mooi vond. En in crease een
donker roze en dat geblend samen met het
lichte roze. En gewoon mooi lijntje eyeliner
en een beetje concealer onder de ogen.
En roze blush en rode lippen.

Ik hoop dat jullie fijne valentijnsdag hebben
liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden