maandag 6 februari 2012

horrible bosses bekers!

Ik weet niet of jullie de film horrible bosses kent? nou heb ik zelf de film nog niet gezien maar wel speelt mijn favoriete actrice erin Jennifer Aniston! Maar ik heb van veel mensen gehoord dat die best nog wel leuk en komisch dus misschien ga ik hem ook kijken ookal vind die genre's meestal niet zo leuk.
Maar dat is niet waar ik het over wou hebben want mijn vriend werkt in video verhuur winkel en kon voor een prikkie deze bekers meenemen en ze zijn onwijs leuk. Er staan geweldige teksten op en tsja je vind nergens anders zulke mokken. Ben je nu ook nieuwsgierig geworden? kijk even mee naar de foto's;)
Ik heb collage gemaakt om het leuker en makkelijker te kijken te maken.
Vind je ze ook niet leuk? Als je ergens tegen komt ik zou ze kopen want het zijn hele leuke bekers om cadeau te doen en als je bar hebt en je zet daarop kijken mensen ook gelijk naar super gave bekers



Ikzelf vind de laatste beker het leukste en de roze beker het minste.
Want ik ben zelf geen groot van roze;)
Wat vind jij van deze bekers?
en heb je ze al ergens gezien?
groetjes Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden