zondag 26 februari 2012

eotd: time for a purple life

Ik heb afgelopen vrijdag laten zien dat ik een freedom-palette heb gekocht. En ik was daar zelf ontzettend enthousiast over en wou ook gelijk looks gaan maken. En eigenlijk ben ik gelijk vrijdag en zaterdag gaan uitproberen en experimenten. En vandaag laat ik jullie mijn look van vrijdag zien en ik heb een beetje wat donkere look gemaakt en heb de twee paarse tinten gebruikt het palette en heb een taupe kleur van catrice gebruikt;) Ik heb de wing gemaakt met de catrice eyeliner pen gemaakt en de big lashes curl mascara gebruikt van essence.

Ik ben echt onwijs blij met dit palette en je kan
onwijs veel met de kleuren. En het fijne aan het freedom palette is
dat je zelf oogschaduw kan uitkiezen^-^

wat vind jij van paars in een ooglook?
tot snel Hannah



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden