dinsdag 14 februari 2012

Masker time!

Het is tijd voor maskertime!
Als het koud buiten is dan moet je extra goed voor je huid zorgen en naast dat je altijd goed je huid moet reinigen en goede dag/nachtcreme moet gebruiken en voor je lichaam goede bodybutter of bodylotion. Kan je gezicht soms ook wat extra's gebruiken en op die momenten gebruik ik een masker. En wat het leuke eraan is je kan een hele avond voor uittrekken je favorieten film of serie aanzetten en lekker eerst je gezicht reinigen en stomen dan lekker masker opdoen en even lekker genieten met wat eten drinken en het daarna afspoelen. En daarna voel ik me altijd als herboren jij ook?
Maargoed ik heb Van Der Hoog Amazing Avocado gebruikt en ik heb nog nooit advocado masker gebruikt dus dit was helemaal nieuw! Het was echt een geel/groen goedje het rook echt naar advocado en ikzelf vond het lekkere frisse geur en niet te overheersend. Maar het pakje ziet er zelf ook leuk uit groene en gele tinten dus als je het ziet krijg je gewoon vrolijk en fris gevoel. Maar wat zegt Van Der Hoog zelf over het masker?
absolutely amazing! dit super romige advocado crememasker is ware weldaad voor je huid!
je vermoeide en droge huid knapt er zienderogen van op. Door toevoeging van advocado-extract en
zuiver kaolien word je huid intensief gereinigd en optimaal gestimuleerd, zonder het natuurlijke evenwicht van je huid te verstoren. Gun je huid deze natuurlijke en heerlijk romige verwennerij.
Dat klinkt best goed toch? Zeker in de winter tijd maar maakt Van der Hoog het ook waar?
Hoe te gebruiken? breng een heerlijke lekkere ruime laag aan ik gebruikt meestal het hele pakje.
En laat het 10-15 minuten opzitten en geniet en daarna kun je het afspoelen en ik doe dat meestal onder douche zodat je ook lekker kunt genieten met allemaal zeepjes^^


Dit hoe de substantie eruit ziet en het is echt een romige
creme;)


het was makkelijk aan te brengen en er zit echt meer dan genoeg in voor je hele gezicht. Ik vond het wel een beetje branden op mijn gezicht maar dat is voor bijna bij elk masker;) Maar dan tijdje werd die lekker fris en voelde je het masker amper zitten. Ik laat masker meestal tussen 10-20 minuten erop zitten en daarna was ik hem eraf.
Het afwassen ging echt heel makkelijk en het was dan ook zo af.
Ik was het meestal ronden bewegingen eraf zodat je ook
soort gezichtmassage krijgt.
Dit hoe mijn huid er na het masker uitzag. Het
was een stuk minder droog en ook minder rood.
En mijn huid voelde lekker zacht aan .

Ik ben zeer tevreden over dit masker
en zou het ook zeker nog een keer kopen.
Het masker kost ongeveer 1,99
dus dat is ook niet zo heel duur.

heb jij dit masker al eens uitgeprobeerd?
en wat je ervaring?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden