donderdag 23 februari 2012

BBcream triple functions skin 79

Ik heb pas geleden goede dingen gelezen over triple functions BB cream van Skin 79. Dit is de oranje BBcream die bij Vera Camilla goed is ontvangen. En ik dacht ik kan deze BB cream ook eens proberen en ik heb een lichte huid maar ik heb wel goede dekking nodig. En dan is BBcream handig om te gebruiken en in BBcreams zitten ook verzorgende producten. Ik ga vandaag geen review geven want heb hem net thuis ontvangen en wil graag een goed eerlijke review kunnen geven.

Het is een erg mooi design vind ik. En het oogt lekker fris en vrolijk al hebben Aziatische producten dat wel vaker. Er staat in het Koreans en Japans en Engels wat de BBcream precies voor je huid doet. 

Ik vind het handig dat als je openaan het indrukt dat
er dan door dat tuutje iets komt. Want je hebt
ook weleens van de knijptubes en dat vind ik persoonlijk niks

Dit is een foto zonder make-up en zonder foundation
en concealer;)
Dit is een foto met de BBcream op maar ik
heb geen concealer onder mijn ogen. Ik
vind voor dekking krijgt die grote plus.Want
hij dekt onwijs goed en is ook goede lichte kleur.
Hij zorgt wel dat mijn velletje extra zichtbaar zijn. Maar
of dat door de BBcream komt of door de winter. Dat
laat ik jullie na vol testen weten.

Op eerste indruk vind ik het goed en mooi product. En
ik ben in dit artikel ook nog niet echt ingegaan om de feiten
van BBcream en of het goed product is. Omdat er over paar weken
een volledig review komt;)

Hebben jullie al ervaring met BBcream ?
Groetjes Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden