woensdag 22 februari 2012

Essence eyelinerkwast

Mijn eyelinerkwast was zo goed als dood dus was het tijd voor nieuwe. En ik had gehoord dat Essence een nieuwe eyelinerkwast in het assortiment had. Dus ik dacht laat ik die maar eens proberen.
Ik vind hem er wel leuk en nieuw uitzien, ik denk doordat het kwast paars is dat het ook voor
de jongeren meiden zou aanspreken. Hij komt een hoesje waar je zo door heen kan zien wat voor kwast het is. Ik vind het op zich wel handig dat er hoesje om heen zit. Want stel ik ga op vakantie of ergens heen en ik kan hem niet in mijn toilettasje doen. Dan zit die toch goed opgeborgen en het is wel hygiĆ«nischer als die tussen alle andere producten in het schap;)
Het is goed bedacht van essence om het een nieuw en fris design te geven. Omdat dat toch voor jongere meiden meer aantrekt. En het is toch zo dat meiden/vrouwen toch gaan voor uiterlijk.

Het eyelinerkwastje voelt onwijs zacht en dat is een goed punt.
Want als je kwasten voor je ogen gebruikt wil je niet
dat het prikt. Het is een synthetische kwast en dus
niet gemaakt van dierenharen. 
Je kan er normaal/dik lijntje mee zetten. Echt dunne
lijntje vind ik deze niet geschikt.

Het is mij niet echt gelukt om strak lijntje te zetten.
Maar als je een paar keer geoefend hebt zou dat goed moeten lukken.
Want hij ligt lekker in de hand, hij is zacht maar toch stevig genoeg om
goed lijntje te zetten.
Ik vind het een goede kwast voor de prijs van ongeveer 1,30.
Ik zelf had liever een eentje van dieren haren gehad. Maar
dit is goedkoop alternatief voor mensen die wat minder geld eraan
willen besteden.

Hebben jullie deze al eens geprobeerd?
groetjes Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden