dinsdag 28 februari 2012

notd: Welcome to the ocean

Ik heb al tijdje geen nail of the day laten zien en ik dacht dat laat dat maar weer eens doen. Ik heb laatst mijn acryl nagels eraf gehaald en ze zien er nu niet uit. En dat probeer ik eigenlijk te verdoezelen met nagellak ook al is dat eigenlijk niet goed voor je.

Dit is blauw lakje met glitters van het merk S2 maar
ik kan niet meer vinden hoe die heet. Het lakt een
beetje stroperig en hij dekt pas na 3 laagjes en als goed
kijkt dekt die zelfs niet helemaal;)

Ik vind het onwijs mooi lakje en ik ben echt dol
op glitters in dit lakje. Ookal komt die op foto niet helemaal
goed door. Ik zou hem niet nog een keer kopen
omdat heel slecht dekt eigenlijk. Hij koste 4.95 en
heb gekocht bij ICI PARIS XL.

groetjes Hannah

4 opmerkingen:

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden