maandag 13 februari 2012

catrice lipstick ultimate shine: kiss kiss hibiskiss

Catrice heeft sinds februari een paar dingen uit het assortiment gehaald en daar zijn voor nieuwe dingen voor in de plaatst gekomen. En afgelopen zaterdag was ik winkelen omdat ik een cadeautje ging halen voor een goede vriendin die haar verjaardag vierde. En ik zag bij het kruidvat een paar nieuwe lakjes maar de lipstick trok toch mijn aandacht. Want ik hou van mooie kleuren en opvallend zijn want nude lipsticks vind ik altijd mooi bij anderen maar niet bij mij.
Maargoed ik had hem geswatch en hij zag er ook onwijs mooi uit dus ik nam hem mee voor 3,99.
dus zo gezegd zo gedaan;)

Het is een mooi en strak design. En je ziet
er niet vanaf dat het budget lipstick.

Het is mooi roze lipstick.
Ik vind dat het mooi opvallende roze kleur is.
en dat die  goed gepigmenteerd is.

Ik vind hem op mijn lippen echt onwijs mooi.
Het is een opvallende kleur en je moet dus oppassen met hem
aanbrengen. Want maak je foutje dan zie het gelijk.
Hij overleeft een drankje wel maar eten overleeft die niet
dan moet je al weer bijstiften.

Hebben jullie de nieuwe producten van catrice al gespot?
liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden