donderdag 16 februari 2012

Happy preppy Chinese stuff

Ik heb een goede vriend die uit China komt en door zijn studie in nederland woont;)
Maar een paar keer per jaar gaat die terug naar China en dan vraagt die mij altijd of die iets mee kan nemen.
Nou heb ik vorig jaar een geweldig t-shirt gekregen van Angry panda en die heb je alleen in China of via webshops. Nou vroeg ik dit jaar voor een leuk vest met katten oren eraan of Lolita kleding jammer genoeg kon die beiden niet vinden. Maar heb ik gewoon leuke goodies gekregen en die onwijs schattig zijn. Omdat ik deze goodies zo leuk vond ga ik ze vandaag aan jullie laten zien;)

Als eerste hebben van die huissokken gekregen je weet wel met dopjes aan de onderkant zodat je niet uitglijdt;)
Ze zijn eigenlijk wat aan kleine kant maarja het komt wel uit China en daar hebben ze meestal wat kleinere voeten. En ik heb echt maat 41 ofzo. Ze zijn gelukkig wel warm en ze zijn maar een beetje te klein dus thuis kan het prima dragen.
Ik heb ook nog andere sokjes gekregen. En het zijn super lief en schattig want je grote teen
zit afgescheiden van de rest van je tenen. Als je van bovenaf kijkt lijken je tenen net een
boos uitziend beestje^_^
Ik heb ook nog wollen wanten gekregen en die zijn echt super schattig en roze.
En ik hou helemaal niet van roze dingen in make-up kan het nog maar in kledingstukken liever niet.
En ook deze is te klein want mijn handen zijn te groot
En ik heb nog een onwijs leuk tafellamp die onwijs handig is bij je laptop of als je s'avond laat nog leest
Zoals ik. Het is een konijntje op het eerste opzicht en als je hem opklapt zie je de lamp en je kan hem opladen zodat ook doet zonder draad.
Kijk nou hoe lief^_^


Ik heb deze dingen allemaal uit China gekregen en zijn hier niet te koop. En de reden dat ik deze blogpost doe is zodat ziet dingen uit mijn persoonlijke leven maar ook omdat ze gewoon leuk zijn. En je misschien hier
als je goed zoekt kan vinden.
Wat vind jij van deze goodies?
liefs Hannah

1 opmerking:

  1. Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden