dinsdag 31 januari 2012

Eindelijk heb ik ze!

Al heel heel lang wil ik Vans hebben en elke keer als ik zie blijf ik er maar naar kijken. Elke keer blijf ik ze passen en ook elke keer vind ik het net te duur of heb ik net niet genoeg geld.
Maar een tijdje geleden had ik wel genoeg geld en hadden ze mijn maat ook(dat is soms nog wel moeilijk)
En het was ook nog in een keer in de meest awesome print en ik paste ze en het zat als gegoten. Ik hoefde niet lang na te denken om te weten dat ik deze wilde^^

En ze gaven mij onwijs goed advies hoe ze goed kan houden. Want veel mensen maken de fout dat ze het met een gewone schoenenspray in te sprayen maar dat moet je niet doen. Want vans zijn aan elkaar gelijmd maar dat is lang verhaal.



Ik ben er helemaal blij mee;)
wat vind jij van dit soort schoenen?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden