woensdag 11 januari 2012

Essence Crystalliced deel 1

terwijl wij eigenlijk al midden in winter zitten ook al lijkt dat niet altijd zo, komen veel merken met een lente lijn maar essence komt met een mooie winterlijn. Crystalliced zegt het in de naam al en het is echt een mooie winterlijn en het doet je ook denken ice en winter eigenlijk.
Ik ga vandaag een paar dingen laten zien die in collectie zitten en de collectie ligt al in de winkels tot begin februari. Ik laat nu lipglossjes zien en vanmiddag de highlighter en nagellakjes

De lipgloss
Ze hebben 3 lipglossen in de collectie zitten en ik laat je er vandaag 2 zien. Ik zelf vind ze erg mooi en dat verbaasde mij ontzettend want ze heel licht en ik houd meer van wat opvallender glossjes.

03 Ice crystals on my window
Zoals je ziet is het een heel licht glossje maar ook design van deze collectie is rustig en kalm gebleven.
Ik vind het wel passen bij de collectie en komt niet goedkoop over. Ik vind het alleen niet handig dat ze lichte gloss opdrukken met wit want dat is moeilijk te zien. Als je goed kijkt zie je soort sneeuwvlokjes als detail erg leuk.
Zoals ik al zei is het een erg rustige gloss maar
dat betekend niet dat het geen goed pigmentatie kan zijn.Want
de pigmentatie is erg goed en ik vind het een beetje roze/lilachtige
kleur hebben. Ik ben het wel met Miss lipgloss eens die zei dat de
glossjes lijken op de Mac dazzeglasses. 

Diamond Dust 

Het is een soort taupe kleurtje en is een erg mooi
gepigmenteerd kleurtje. Ik vind deze toch
wel de mooiste van de collectie.

Ja ik vind de lipglossjes erg mooi in deze collectie
en zeker wel de moeite waard. Ze zijn 1,99 per stuk
dus ik zeg neem eens een kijkje.

Heb jij al iets van collectie?
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden