woensdag 4 januari 2012

Lush liptint Celebrate

Heb je ook weleens dat je eigenlijk een lipstick net te pigmenteert vind en liever
iets lichter op je lippen doet. Dat je wel een beetje een kleur hebt maar het heel subtiel opvalt?
Ik heb dat soms wel en dan kan je bij sleek en bij MAC pout polish kopen maar ik wil wel
iets wat mijn lippen een klein beetje verzorgt. En ik was laatst bij Lush en toen zag ik dus een liptint
het is geen lippenbalsem met kleurtje maar gewoon lichte lipstick met een beetje verzorging.
Het enige niet handige vind ik aan het product dat het in blikje komt en je dus met vingers er in moet,
dat is ook gewoon niet hygiĆ«nisch.
Het is gewoon een simpel blikje met daarom in het roze en wit waarop de naam staat.
Het is niet zo speciaal maar het ook niet heel saai gewoon normaal dus.

Je ziet dat het echt goed roze is in het blikje,
ik zelf snap niet helemaal waarom die goud/gele spikkels erop zitten.
Ik denk omdat het contrast heel mooi is maar dat weet ik niet zeker.

Het is echter een zachtroze kleurtje en ik vind erg mooi voor overdag.
Want hij is niet te opvallend en toch zie je hem wel zitten.
Er zit een lichte shimmer in maar die komt er niet
echt uit.
Zoals je ziet is heel licht en ik vind hem een beetje
fruitig smaken. Ikzelf vind hem bij mij
net iets te licht eruit zien. Maar voor werk is
die wel handig.

Ik vind hem voor werk en school wel handig
en het is een klein blikje dus je kan hem makkelijk meenmen
en bij smeren. Want een lunch overleefd die niet een drankje nog wel.
Volgens mij zit deze in het vaste assortiment.
hij was 9.95 en te koop in alle Lush winkels want eigenlijk nog best duur is voor zoiets kleins!

tot snel
Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden