woensdag 25 januari 2012

i feel romantisch

Ik heb vandaag voor jullie weer een leuke ooglook.
Meestal houd ik van hevige aangezette looks met donkere kleuren maar
soms houdt ik van lievelijke kleuren zoals lichte kleuren en omdat
dat niet vaak voorkomt laat ik het je vandaag zien.
Ikzelf vind de ooglook wel bij valentijn passen want het is een rustige look.
En de meeste willen het met valentijn juist lievelijk en schattig houden.
Ik heb op mijn oogleden een lichte shimmery wit gedaan
en in de crease en in de outer V roze.

Ik heb daarna met eyeliner afgemaakt
en nog likje mascara.
Het is heel rustig en toch opvallend en zorgt
voor dat je fris uitziet.


Ik vind het erg geslaagde look
en was ook erg verbaasd dat dit zo goed eruit zag

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden