zondag 15 januari 2012

Eotd:Colours will set you free

Ik wou een keer eens iets echt met kleuren doen en dan meerdere kleuren verwerkt in een look.
Ik moet zeggen het niet makkelijk om kleuren te vinden die mooi matchen en er ook mooi uitspringen.
Ik heb niet echt een inspiratie gehad, heb gewoon wat uitgeprobeerd en ik denk dat die wel goed gelukt is:'D
Foto's maken was nog niet zo heel makkelijk maar ik denk dat het wel goed gelukt is en ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden. Als je wilt weten welke producten ik gebruikt hebt vraag het dan in comments^^
Nu de foto's
Met flits zie goed de kleuren met een shimmer erin. Ik heb een rode/oranje kleur gebruikt op het hele ooglid
en in binnen ooghoek een lichte shimmer groene oogschaduw en ook de v-corner  een lichte paarse kleur en in de arcadeboog barbieroze.

Zonder flits valt de rood heel erg op en vind ik
het contrast van samen wel heel mooi. Ik heb er voor gekozen 
geen eyeliner of oogpotlood te doen. Omdat ik vond
dit is al genoeg en don't over do it;)


Ik vind hem erg goed gelukt en was een probeersel. En
misschien ga ik vaker van zulke dingen doen. 
Wat vinden jullie? is het goed gelukt of niet?
let me know

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden