zaterdag 14 januari 2012

Relaxing time with Van Der Hoog

Ik heb een tijdje geleden een paar maskers van Van Der Hoog gekocht en ik vond het wel tijd om er eentje uit te proberen. En omdat ik mezelf echt lekker wou verwennen heb ik het pakje zelf opgemaakt en dat is ook wel eens lekker hoor. Dus zo gezegd zo gedaan en ik heb er echt lekker avondje van gemaakt en eerst mijn huid goed gereinigd en daarna het masker op gedaan en daarna een heerlijke uitgebreide douche beurt. Het is een masker die goed is voor onzuiverheden. Hieronder geef ik een review over het masker;)

Het masker dat ik heb geprobeerd is het refreshing raspberry kant-klaar masker. Het uiterlijk van de verpakking  is best mooi en leuk gedaan alleen het is een respberry masker en ze laten kersen op de verpakking zien(niet zo slim)
Maargoed het masker zelf is een rozig goedje en dat ruikt naar
 de rode danootje toetjes van vroeger(die aten wij vroeger)
Ik vind het lekker zoet ruiken en niet te overheersend.
Het masker smeert wel makkelijk alleen ik heb het gevoel
dat je huid het masker in zich neemt
Ze zeggen meestal 10-15 minuten op laten zitten, ik vind
het lekkerder om 20-25 minuten laten zitten. Dat werkt beter voor mij
maar je kan ook doen wat er op het pakje staat. In het begin begint
het onwijs te branden maar ik denk dat het ook ligt dat ik hele gevoelige huid heb.
En na tijdje begint het een soort van fris te tintelen en dat is wel een fijn gevoel.
Ik heb na het afspoelen van het masker extra goed gekeken of het echt iets deed voor mijn huid
en ik vind van niet want ik had wat puistjes en je zag ze nu wel extra goed en mijn
huid was de dag erna nog te rood.
Ik zou dit masker niet nog een keer kopen want
hij is te agressief voor mijn huid en  hij doet niet zoveel 
voor mijn huid.

hebben jullie dit masker wel eens gebruikt en wat vonden
jullie?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden