woensdag 18 januari 2012

outfit of the day:femme fatale

Gisteren ging ik uit eten met mijn vriend in lekker sushi restaurant. En als ik uit eten ga dan wil ik graag speciaal aankleden, leuk jurkje en dat soort dingen. Maar gisteren dacht ik ook misschien kan ik mijn haarextensions indoen en zo gezegd zo gedaan;) Ikzelf ben helemaal hooked on red en dat ben ik al heel mijn leven. Ik hou echt van rood en ik hou van mijn jazz hoedje en omdat ik lang haar leuker vind bij mijn hoedje heb ik gekozen voor lang haar en krullen;)
En omdat ikzelf geen zin had in hakken omdat mijn voeten gewoon een beetje pijn doen heb ik mijn ballerina's maar aangedaan. Ze zijn zwart met glitters en het jasje dat ik aanhad is ook zwart dus ik vond het allemaal wel mooi passen.
Het jurkje vind ik een erg leuk jurkje voor uitgaan is een klein beetje kort maar niet te kort en hij is
wel opvallend en mijn vriend vind het helemaal leuk^^

Wat vinden jullie ervan?
liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden