woensdag 11 januari 2012

Essence Crystalliced deel 2

Zoals ik beloofd heb zou ik vanmiddag dan deel 2 plaatsen
en ik laat vandaag dan ook de highlighter en het nagellakje zien.
Laten we maar beginnen!

De highlighter
Het is liquid highlighter en heeft precies dezelfde uiterlijk als de rest van collectie goed passend dus.
het is een koel kleurtje en dat past mooi bij de winter vind ik zelf dan. Het geeft je echt een mooie glans
en het is ook te raden om een pompje door de foundation te doen of plaatselijk langs de kaaklijn.

Ik vind het erg mooi en koel en niet typisch wit.
en je hebt aan 1 pompje genoeg om door de foundation
te doen.

Kijk nou hoe mooi die glanst met een beetje
shimmers. Het lijkt heel opvallend maar
als goed doseert valt het best mee.


Ik heb 1 nagellakje uit het de collectie en er zijn
volgens mij 4. Ik heb de kleur frosted champaign
Het is een heel lichtje lakje en de naam past
onwijs goed bij. Het is een mooi lakje als iets niet
opvallend wil maar toch iets wil. Want er zitten wel
shimmers in en past goed bij collectie

De liquid highlighter vind ik ook een musthave
en nagellakjes vind ik zelf niet zo bijzonder maar
misschien vind jij er wel wat moois tussen.
Heb jij liquid highlighter al of 1 van de nagellakjes?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden