donderdag 26 januari 2012

YSL Golden berry

Heb jij dat ook weleens dan zie je prachtige merken op verschillende blogs en dan denk dat is niet aan mijn
budget besteed. Omdat je nog arme student bent en geen geld hebt voor chanel of dior en dat alleen kan zwijmelen bij de persfoto's.
Ik heb dat wel en ik dacht ook dat met YvesSaintLaurent want dat is zo'n duur en mooi merk. Je moet hun
lipsticks eens op googlen en je raakt helemaal verliefd. Maar op een niets vermoedende vrijdag zag ik een pracht juweel in de sephora in roermond. Ik had al een prachtig pallete in mijn hand en toen zag ik dit juweel en ik wist
ik moet dit hebben. En tot mijn verbazing was die nog afgeprijst ook en wat zag ik dan liggen?
Een prachtige gloss van YvesSaintLaurent en hij was 50% korting toen dacht ik die moet ik hebben anders
haat ik mezelf voor altijd. Ik heb de gloss al in shoplog laten zien maar dit is zo'n juweeltje daar moet je foto's van zien. Maar genoeg gepraat, tijd voor de foto's en voor gekwijl;)
Kijk hoe mooi dit eruit zien een gouden dop met groot de initialen van het merk.
In een mooi vierkante verpakking en je ziet goed de kleur van de gloss. Zie je die
gouden glitters daar werd ik verliefd op.

Het heeft een echt mooie pigmentatie.
Het is echt een roze/roodachtige kleur en de naam
berry past er dus ook goed bij. Maar die gouden glitters
maken het echt af. Ik heb nog nooit zo'n lipgloss gezien

Deze lipgloss heeft een mooi kwastje en ik vind dat handig
zodat je lippen goed kan inkleuren en andere werken
liever met een applicator .

Zoals kan zien is hij op de lippen een
rood/rozeachtige kleur en zie je glitters minder(was moeilijk te fotograferen)
Maar hij is echt gepigmenteerd want soms zit in lipgloss
in het doosje er rood uit en op de lippen sheer en dat is hier niet het geval.

Ik vind hem in fullface shot nog mooier.
en ik draag er geen lipstick zonder. Hij is wel
een beetje plakkerig maar dat vind ik goed bij een lipgloss.
Hij houdt denk ik een drinkpartij wel vol maar na een maaltijd
moet je hem weer opnieuw opdoen.(vind ik niet erg)

Ik ben echt helemaal blij met deze lipgloss en ga er nog veel plezier aan beleven.
Hij is 26,50 en omdat er 50% op zat was 13.15 en dat vind ik voor
zo'n lipgloss niet zo duur. Als hij 26,50 was geweest had
ik hem misschien niet gekocht. Misschien vind je zelf
nog bij sephora wel een YSL lipgloss in de sale.

hebben jullie ook high end producten?
of ligt dat niet in je budget?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden