maandag 2 januari 2012

Lush showergel Snowfairy

Zoals ik al vaak vertel ben ik gek op Lush! Ik houdt van limited editions en zeker de kerst edition want die zijn
toch wel het mooist!
En daarom heb ik nu ook weer een favoriet product van Lush en ik heb best veel douchegel dus als ik er eentje blijf gebruiken zegt dat wel wat! En ik heb een favoriete douchegel gevonden en hij is ontzettend geweldig kan ik je vertellen^^

Hij ruikt ontzettend zoet en daar moet je echt van houden! Hij doet mij een beetje denken
aan suikerspinnen en ik vind hem heerlijk. Je hebt maar klein beetje nodig voor in de puff
om echt te schuimen. En daarna blijft de geur ontzettend lang hangen love it!
Hij is wel limited edition en hij is nu de in sale bij Lush.
Dus ik zeg sla je slag, heb ik tenminste wel gedaan.
Binnekort een filmpje met mijn favoriete van 2011!
Nog gelukkig nieuwjaar en dat al je dromen uit mogen komen!

tot snel
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden