vrijdag 30 december 2011

Urban Decay Holiday nailset

Ik laat vandaag de holiday nailset zien van urban decay. Die gemaakt is als 1 van kerstproducten van urban decay samen
met 24 eyepensils en de book of shadow.
Maar ik zag dit setje liggen en ik vond hem zoo mooi en het was bij producten 25% korting.
En ik dacht bij mijzelf ik mag ook wel een leuk kerstcadeautje voor mijzelf. En dan nu tijd voor
swatches en foto's!
Ik vind de verpakking echt mooi en ook onwijs praktisch wat je kan ze er zo uithalen. En het is niet van karton dus het ook onwijs stevig^^. Het design past bij het shadow book en ik vind het onwijs mooi en goed bedacht.

Gun Metal
Onwijs mooie bruin-grijs lakje en het heeft
een beetje een metaalachtig finish. Het is een aparte kleur
but i like it!
Hot Mess
Het lijkt een beetje roze kleur met onwijs mooie glitters erin.
Ikzelf vind hem geweldig en dat komt vooral door de glitters!

Hot Mess en Gun Metal
Ik vind Hot Mess echt meer rood/roze met mooie shimmers
en hij dekt in 2 laagjes.
Gun Metal is echt een beetje bruinig en grijzig maar
is wel mooi.

Mars
Het is een beetje groen/blauwig lakje met
mooi shimmers. Ik vind de namen trouwens geweldig bedacht.
Barlust
Het is bruin met oranje glitters en het is niet echt mijn
ding.

Mars neigt toch meer naar Groen en ik vind
hem onwijs gaaf en heb nog niks wat hier op lijkt!
Barlust is een bruine lak met oranje glitters
en is niet mijn ding.

Ziggy
Is een al glitter lak en is onwijs mooi. Het zijn echt
van de opvallende glitters.
Wrecked
Is een wijnrode kleur en is echt een typisch
classy kleurtje.

Ziggy dekt ook gewoon in 2 laagjes. Je zou hem
ook zo kunnen dragen en ik kijk er gewoon steeds naar.
Een aanrader!
Wrecked is wijnrode kleur en ik
vind het een classy lakje maar
wel erg mooi!

Het zijn veel foto's dat snap ik ook.
Maar ik wou het gewoon goed laten zien^^
De nailset is 24 euro en is te koop bij de sephora.

tot snel
Hannah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden