dinsdag 6 december 2011

Dr Van De Hoog FruitzuurMasker

hallo allemaal,

Me huid zag er niet zo fijn uit, ik heb wel vaker last van wat meer onzuiverheden. Dat komt misschien doordat het winter is maar daarom dacht ik doe een masker op. Ik had dit masker nog nooit eerder gebruikt en ook niet iets wat er op lijkt. Zoals jullie weten zijn sommige fruitzuren goed voor je gezicht en zeker goed voor als een onzuivere huid hebt. Het is een yoghurt-masker met fruitzuren er in en ik vond hem in eerste instantie niet fijn voor mijn huid. Hij trok nogal en ik heb een meestal gevoelige huid maar ik heb 15 minuten laten zitten. En toen ik het er afhaalde kon ik nou niet zeggen dat ik minder onzuiverheden zag maar het voelde wel ontzettend zacht mijn huid.
Het jammere is dat hij volgens mij niet meer te koop is. Maar Dr van De Hoog heeft wel frambozen-masker
en die is ook onwijs goed voor je huid.

Zoals je ziet er genoeg in voor een lekker
royale laag(ikzelf vind dat erg lekker) Maar je kan hem ook gerust 2 keer gebruiken.
Hij rook wel erg zoet en je rook vooral de appel erdoor heen. Dat kan vervelend
zijn maar voor mij stoorde dat niet echt.
Me huid is wel rood na het masker maar dat is bijna bij elk masker.
Dat komt door mijn zeer gevoelige huid. Maar hij was erg lekker
zacht mijn huid en roodheid trekte snel weg

Als het masker er nog was zou ik hem weer uitproberen.
Maar ik ga die met frambozen zeker een keer uitproberen.
Dr Van De Hoog maskers zijn niet door en meestal rond 1,99!

tot snel 
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden