vrijdag 23 december 2011

Soms verdien je het gewoon

Soms verdien je zelf een kerstcadeautje! Misschien omdat je alleen bent met kerst of omdat je zoo hard gewerkt hebt of omdat je vriendje er niet is met kerst! Maar soms mag je zelf best verwennen dat heb ik ook gedaan toen ik woensdag naar Den Bosch ging met mijn vriend. Ik zou eerst mijn nagels lekker laten verwennen maar toen ik eenmaal in sephora binnen kwam dacht weet je wat ik ga hier lekker mijn geld spenderen^^

Ik was wel even weer in wahalla en mijn vriend gaat dan altijd even ergens anders kijken en heel soms gaat die mee! Maar ik wou eerst het book of shadow kopen maar die vond ik toch erg duur:(
Dus ik ben gegaan voor Urban Decay nagellakje en Too Faced oogschaduw!
Benieuwd wat en welke? kijk dan verder
Zou werd het ingepakt en dar word ik vrolijk van! Want het ziet er zo leuk en kerstig uit en als ik cadeautje voor mezelf koop wil ik ook dat het leuk word ingepakt. En dan nu de inhoud....

Het is weer een erg mooi lief doosje van Too Faced.
Iets lief naar mijn smaak ik hou ook wel beetje
van iets ruigs. But i still like it
En de ulta mooie lakje van Urban Decay!
Ik kon het gewoon niet laten liggen.
Onwijs mooie glitter lakje en shimmers lakjes^^

Van elk cadeautje komt nog een apart artikel online snel!
Ik ben onwijs blij met mijn cadeautje en ging glimlachen
toen ik dit onder de boom legde^^

koop jij weleens cadeautje voor jezelf?
en wat koop je dan?
ps: de reden dat mijn filmpje nog niet online staat komt
door persoonlijke omstandigheden.

tot snel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden