donderdag 1 december 2011

NOTD:a bit of gold!

Ik heb vandaag voor een Nail of the day en dat doe ik eigenlijk bijna nooit.
omdat ik meestal gewoon een normaal lakje nagellak op heb en dat vind ik niet speciaal genoeg.
Maar ik was gisteren aan het oefenen voor kerstig nail-art en ik wou graag de nieuwe nagellak
van hello-kitty proberen. En ik vind het eigenlijk best geslaagde nail-art geworden en het was niet makkelijk
voor mij tenminste.
Ik heb een roze glitterlak gebruik over mijn hele nagel en ik heb een goud randje gemaakt.
en dat zonder hulp dus uit losse hand(best trots op)
hier zie je ook hoe mooi de glitters zijn van beiden lakjes
Ik moet toegeven ik heb deze nail-art best snel gedaan.
daarom zie waarschijnelijk ook wel bubbels
Ik vind het wel bij kerst passen.
en wat vinden jullie?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden