woensdag 30 november 2011

welcome to las vegas eyeliner

Ik was gisteren bij de kruidvat en ik dacht laat ik eens gaan kijken bij het catrice vak en eigenlijk vond ik helemaal niks leuk. Maar toen voel mijn oog op de eyeliner en als je hem ziet denk je gewoon een zwarte eyeliner. Maar wat ben ik verrast door die eyeliner ik ging hem swatches en er zaten gouden glitters in en als ik mijn hand bewoog leek het alsof die ook groene glitters had. Als ik eerlijk ben vind ik het niet echt bij las vegas passen maar dat neemt die weg dat die erg mooi.
Het heeft gewoon typisch uiterlijk van de eyeliner van catrice alleen zitten dit keer op de eyeliner zelf meer goud accenten vanwege het thema. Maar het is heel strak en mooie verpakking.

Het heeft een vilte punt en dat vind ik persoonlijk fijn.
Je kan er goed mooie en dikke maar ook dunne lijntje mee maken.
Dit is de swatch en kijk nou hoe mooi die is.
Ik heb nog geen een eyeliner gezien die hier op lijkt.
En als de eyeliner droog is blijft die op z'n plek.
Ik had de swatch er niet afgehaald en aan de eind van
de dag zag het er nog steeds zo uit!
Zoals je ziet is het niet echt een gitzwarte eyeliner
maar ook op het oog ziet die er erg mooi uit.
Ik ben in ieder geval verkocht.
hopelijk gaan ze deze in het vaste assortiment doen.
Ik vind het een leuke eyeliner voor kerst want,
het is geen typisch zwarte en geeft net dat beetje extra.

Hij is te koop bij het kruidvat
voor 3.99(dacht ik)
en het is limited edition dus sla snel je slag.

vinden jullie hem ook speciaal of kennen jullie al zo'n soort eyeliner?

tot snel
Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden