donderdag 22 december 2011

Mijn party schoenen

Het is al bijna weer kerst en daarna is het alweer oud/nieuwjaar. Dus er zijn allemaal feestdagen en dan wil ik ook speciale schoenen en toevallig vond ik deze in best goedkoop schoenenzaakje in breda(sorry dont know the name.) Ik ben best een showoff met dat soort dingen en heb dan de eisen dat ze opvallen en dat een hoge hak heeft. Ik wil ook niet dat heel veel mensen ermee lopen dus dat zijn wel dingen om rekening mee te houden.
En uiteindelijk heb ik ze gevonden mijn Party schoenen^^
Ze zijn zwart met zilver en glitterig dus lekker opvallend! En een heerlijke hoge hak kijk wel uit als je glitter schoenen koopt ze kunnen afgeven. Je kan dat een beetje tegen gaan door haarlak er op te spuiten.


Ik vind ze erg mooi en ik zou er niet zo snel 
overdag mee lopen. Simpelweg omdat de hak erg hoog is
en ik slechte voeten heb. Ze zitten eigenlijk een beetje
strak maar dat komt omdat ik tussen 40 en 41 in zit.
Hebben jullie ook party/feestschoenen?
of doen jullie gewoon normale pumps aan.
morgen staat kerstlook online!

fijne feestdagen^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden