donderdag 8 december 2011

eotd: It's a blue night


Ik heb weer eens ontdekt hoe je New York palette van Catrice goed kan gebruiken.
Want zelf heb ik het niet zo op blauwe oogschaduw maar het is tegenwoordig wel erg in in beauty wereld.
Blauw komt op de modeshows weer helemaal terug en ik dacht i give it a shot. En ik vind het erg mooi geworden en ik ben er ook heel erg blij mee.
Ik heb zelf 3 kleuren in mijn ogen en krijg daar altijd complimenten mee. Maar als ik blauw gebruik komt dat mooie groene eruit in mijn ogen. En ik vind die contrast heel erg mooi
Ik heb Brooklyn bridge in de crease aan gebracht en geblend.
EN Wallstreet ook in crease  aan gebracht en geblend. 
Ik heb Timesquare op mijn hele ooglid aangebracht. 
En Central Park in mijn outer V aangebracht.  En Time square op
de wenkbrauw bot. En met liquid eyeliner een lijntje gezet.(brown smokey eyelook
catrice)

Ik heb mijn lippen heel rustig gehouden. Een hele
lichte roze met een lichte lipgloss. Voor mij is dit al nude genoeg.
Ik vind het echt een mooie look geworden. En ook
erg budgetproof want heb alleen catrice gebruikt op mijn ogen.
En hij is niet moeilijk te maken en je kan het gewoon overdag dragen
als je dat graag doet.


Ik vind dit een geslaagde look en misschien ga ik wel vaker blauw gebruiken.
Vroeger vond ik blauw een hele moeilijke kleur om mee te werken.
Vinden jullie blauw ook een moeilijke kleur om mij te werken?

liefs Hannah


2 opmerkingen:

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden