maandag 19 december 2011

KerstGala

Ik was gister naar een kerstgala gegaan van mijn katholieke jongerengroep! En het thema was gala dus ik ging in mijn mooie paarse galajurk en het leek mij wel leuk om dat te laten zien. Ik weet niet of jullie nog naar gala's gaan maar ik heb er dit jaar maar 1 en voor de rest alleen normale kerst. Het was trouwens meer kerstdiner dan het gala was maar toch goede smoes om mijn galajurk aan te trekken.
Ja ik had kerstmuts op omdat ik toch een beetje kerstig wou zijn. En we waren de dag ervoor naar kerstmarkt gegaan en hadden daar een kerstmuts gekocht voor mij! Ikzelf vind hem mooier met mijn stolla
maar mijn vriend vind hem met jasje mooier. Ik had hier trouwens mijn schoenen nog niet aan(waar nog artikel over komt)

Hier zie je heel slecht hoe mijn look er voor die dag uitzag.
Heb mijn mac trax gebruikt en urban decay palette. En ik
had nepwimpers opgedaan.
Dit hoe mijn look aan eind van de avond eruit zag. Nou
zoals je ziet vallen nepwimpers er bijna af. En was het maar goed dat ik weer thuis was.
Maar het was wel een mooie avond.
Hier nog even foto van mij met jas!
ik hou nog steeds onwijs van deze jas! just love it
Het was een geslaagde avond en ik heb er genoten.
En veel complimenten over mijn jurk gekregen dus daar word ik altijd happy van^^
Eigenlijk heeft mijn look de hele avond goed gezeten en het zat er al van 10 ochtends op.

gaan jullie nog naar kerstgala's?
en willen jullie nog kerst tutorial zien?

tot snel
Hannah




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden