woensdag 14 december 2011

MAC eyeshadow TRAX

hallo allemaal,
Ik ben afgelopen dinsdag jarig geweest en ik was afgelopen weekend thuis! En toen heb ik van mijn zus een douglasbon gekregen en die heb zondag gelijk gebruikt. Zondag was ik rotterdam namelijk gaan shoppen^^ en ik heb echt een geweldige eyeshadow gevonden. Ik wou namelijk iets wat ik nog niet had en wat je ook niet 123 kan vinden. Hij koste 16 euro en dat vind ik meevallen voor een speciale oogschaduw en je kan er zo lang mee doen. Toen ik hem vond zei de verkoopster ook gelijk dat die mooi bij mijn ogen ging staan en ik dus helemaal blij en wist zeker dat ik de goeie oogschaduw maar foto' s zeggen meer!
Ik vind het een mooi doosje en het is gewoon een classy uiterlijk en ik hou er gewoon van.
en je ziet ook gelijk de kleur en dat vind ik erg handig.

Het lijkt alsof er 2 keer MAC staat maar dat komt door
mijn camera. Het lijkt een klein doosje maar je
kan er zolang mee doen. 
Het lijkt een beetje een koperachtige kleur met paarse glitters.
Maar als je hem weer vanaf een andere manier bekijkt is het meer
bruin met lichte zilveren glitters.
En daarom vind ik hem zo mooi en weet ik bijna
zeker dat er geen andere is. Ik heb nergens zo'n 
kleur gevonden.

Dit TRAX als in die crease zit en dan lijkt
die toch meer bruin dan koper.
En hier zit die op mijn ooglid en dan zie ik toch
echt dat koperachtig met paarse glitter is.


Wat ik wil zeggen is dat je hem op zal veel manieren kan gebruiken
en ik ben er echt onwijs blij mee!
Je kan hem kopen bij MAC pro-stores
en MAC counters!

tot snel
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden