zaterdag 19 november 2011

Vampire's love The Dawn Is Broken

Vandaag laat ik jullie een nagellakje zien uit de essence Vampire's love collectie zien.
Ik heb maar 1 lakje omdat die er uitsprong en de rest dacht ik van ik heb al zoiets.
De hele collectie zelf vind ik een echt een mooie collectie, ik wil misschien nog wel
de glitterpoeder kopen en het oogschaduw palletje omdat ik daar veel goeds over gehoord heb.

Het is gewoon een mooi grijs lakje en ik zie weleens
bij lakje dat de glitter meer ligt op de lak. En hierbij lijkt
veel meer alsof de glitter echt in lak zit. Als je begrijpt wat ik bedoel


Ik vind hem echt heel mooi. En ik ben nog nergens echt precies zo'n lakje tegen gekomen.
als je hem ziet zou ik hem meenemen.

de lakjes in lijn 1,99 dus voor prijs zou ik het niet laten liggen.
Ik zou gewoon even kijkje nemen in het kruidvat.

tot snel
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden