donderdag 10 november 2011

lush masker: oatifix

hee allemaal,

Ik laat jullie vandaag een lush masker zien! Ik vind lush een erg goed merk en het is natuurlijk merk
dus ik word er altijd blij van.
Dit is het oatifix masker gemaakt van bananen en havermout en vanille en amandelen om te scrubben.
Het ruikt echt hemels als havermoutkoekjes je zou het willen eten maar je doet het niet anders heb je geen masker!
Mooi zwart doosje dus dat ziet er goed uit en dit is klein bakje maar ik haal hier 10 beurten uit maar sommige niet. Je kan hem 3 weken bewaren je moet hem dus snel gebruiken.

Het is echt een hel om op te doen want het is een harde emulsie 
en je moet het echt op je huid duwen. Je kan het niet met kwastje doen
hoe ik het gedaan heb . Ik heb een lepel gepakt en geschept en dat met de
hand aangebracht. Het kost even en dit masker gebruik je echt als je even wilt genieten.
Het verdient geen schoonheidsprijs en Lush zegt zelf dat je het 10 minuten moet laten zitten
en ik doe dat natuurlijk weer iets langer.

het is ook een hel om eraf te krijgen en het scrubt ook niet echt.
Maar het is eraf en je huid ziet er wel beter uit en het voelt ook lekker zacht.
voor een gevoelige huid raadt ik er zeker aan.

Ik raad hem zeker aan en ik zou hem eens gaan bekijken als je bij de lush bent.
Hij kost 10.75 en dat is niet goedkoop maar je krijgt wel een goed product

liefs Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden