woensdag 16 november 2011

Lush: the jilted elf

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag een jelly van Lush zien. Hij behoort tot de kerst collectie en is daarom limited edition en zal na kerst niet meer te koop zijn.
Ik wist nooit hoe je die jelly moest gebruiken maar ik heb een beetje rondgekeken en ik denk dat ik nu een goede manier heb. Ik haal er een stuk van af en doe hem in mijn puff en dan was ik me gewoon op die manier.
Maar de jilted elf is groen en hij heeft glitters maar je ziet er niks meer van op je huid dus dont worry je ziet er niet uit glitterbol. Hij ruikt een beetje naar de shampoo's in de kappers winkel en het klinkt heel raar maar dat soort gevoel geeft mij dat.
Nu de foto's
Gewoon een normale lushdoosje en ik vind de beschrijvingen
altijd super leuk.
Hij is echt eng groen en zie je de glitters zitten.
Ik vind het totally awesome

Zie je hoe glimmerig het is en dit doe ik dus in mijn
puff.

Liefs Hannah

4 opmerkingen:

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden