zondag 6 november 2011

It was time for something new

hee allemaal,

Ik ben vorige week maandag naar de kapper geweest en ik heb nog geen tijd gehad om foto's te plaatsen(schaam). Maar ik laat ze nu zien en de reden dat ik me haar heb geknipt. Ik heb altijd zin om dingen te veranderen ik hou nooit hetzelfde voor too long. Het is nu er kort geworden en ik ben er echt blij mee het enige waar ik niet blij mee ben is dat aan beiden zijkanten het even lang is. en aan de rechterkant zou het langer moeten zijn. Ik wou ook verven maar ik heb het tijdje geleden zwart geverft en nu moet ik eerst wachten tot het zwart eruit is:D Ik heb het laten knippen bij brain wash en ik ben onzettend goed geholpen en ze hebben zelfs mijn haar uitgedunt(ik heb onwijs dik haar)
Maar nu de foto's
*tromgeroffel*
Dit is het dus geworden en ik vind het er onwijs leuk uitzien. Ik heb dit kapsel gebaseerd op 1 van rihanna's eerste korte kapsels! Ik ben er erg blij mee en noem me gek maar ik vind oogmake-up en rode lipstick er beter uitzien

Dit is hoe mijn haar kleur nu is en het is nog een beetje zwart en dat wil ik dus weg.
want het is al 4 maanden zwart en dat is wel weer genoeg;) er zit zelfs weer een beetje
bruin in.
Je ziet er toch een goed verschil met het nieuwe kapsel en met het oude kapsel


Ik vind het frisser en beter. Maar toen ik bij de kapper was 
was er een vrouw die haar kind meenam toen ze haar ging verven 
en dat kind blijf maar huilen. Maar zouden jullie je kind meenemen naar de kapper
als je zou lang stil moet zitten?
en wat vind je van mijn nieuwe kapsel?

tot snel
Hannah

4 opmerkingen:

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden