vrijdag 25 november 2011

dagje Antwerpen

Ik en mijn vriend hadden woensdagavond besloten om donderdag naar Antwerpen te gaan!
Dus zo gezegd zo gedaan! Wij donderdagochtend rijden naar Antwerpen en de snelweg ging nog wel
en het was ook niet zo druk maar Antwerpen zelf pff mensen liepen zomaar door ook als auto's nog reden.
Maar we hebben een autogarage gevonden en toen kon het winkelen beginnen!

Ik heb best veel gewinkeld en ik was aan het eind van de dag ook erg moe en we hebben thuis daarom maar
wat gegeten. Ik denk dat de mooiste winkel de disneywinkel vond en ik ben nog even forever 21 geweest maar kon daar niks vinden en kon mac store en sephora niet vinden:(
hierbij mijn shoplog
Ik zou best nog wel een keer terug willen maar dan ga ik wel met de trein!
tot snel
Hannah

2 opmerkingen:

  1. Ik woon in Antwerpen! en werk op de meir ! :D
    De Mac store is helemaal achter de meir, zowat in de 'duurdere' buurt , waar je ook chanel winkels enzo vindt. Een sephora hebben we niet denk ik ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeeeh dan weet ik dat voor de volgende keer:'D
    dankje!

    BeantwoordenVerwijderen

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden