woensdag 23 november 2011

NYX Jumbo Eye Pencill Milk

Heb jij dat ook weleens dat je heel je make-up op je ogen hebt gedaan
en de onwijs mooie look hebt en na 2 uur is het er weer af door geen of verkeerde basis.
Ik ga jullie niet meer vertellen dat je een basis nodig hebt om te zorgen dat het goed blijft zitten.
Want je moet goede basis voor foundation hebben maar ook voor je oogschaduw.
Je hebt oogbasis in alle soorten maten zoals vloeibaar of in smeerbaar uit een potje.
Vandaag laat ik jullie het zien in potlood vorm omdat je hem ook kan gebruiken gewoon
als oog potlood. Het is een wit potlood en je kan op je waterlijn gebruiken om grotere
ogen te hebben. Maar ik gebruik hem als basis en omdat die wit is laat die meeste kleuren
mooier en sterker er uit laten. Je hebt de Jumbo pencils in alle kleuren en daarom zijn ze erg geschikt
voor smokey eyelooks.
Tijd voor de swatches:
 Het is een strak ontwerp en je ziet gelijk wat het is.
En ik vind het wel een mooi ontwerp

met een mooie punt dat je ook in je ooghoeken kan komen.

het is echt op en top wit en het is geweldig als basis.
kleuren worden er echt mooier van.
Ik zou hem iedereen aanraden en hij is gewoon in nederlandse webshops te koop.
Ik heb de mijne gekocht bij Boozyshop.nl

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden